میز خدمت بهزیستی استان تهران، گفت و گو در قاب اعتماد

در روزگاری که فاصله‌ها گاهی دیوار می‌شوند، میز خدمت بهزیستی تهران پلی است میان صدای مردم و گوش مسئولان؛ جایی که گفت‌وگو در قاب اعتماد شکل می‌گیرد و امید دوباره جان می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تهران :  در راستای ارتقای رضایت‌مندی شهروندان و تسهیل ارتباط مستقیم آنان با مدیران، میز خدمت با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و خانم عادلی کارشناس دفتر مدیریت، برگزار شد.   

در این برنامه، مراجعان در محیطی صمیمی و چهره‌به‌چهره، دغدغه‌ها، پیشنهادها و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مسئولان نیز با دقت و مسئولیت‌پذیری پاسخگو بوده و راهکارهای لازم را ارائه کردند.   
این اقدام با هدف شفاف‌سازی، تسریع در ارائه خدمات و ایجاد بستری برای اعتمادسازی اجتماعی صورت گرفته و قرار است به صورت مستمر ادامه یابد تا ارتباطی بی‌واسطه و سازنده میان مردم و مدیریت سازمان برقرار بماند.

کد خبر 151576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد